Berichten, Documenten en Lopende zaken

Soms sturen we je een bericht, bijvoorbeeld wanneer je je adres wijzigt of wanneer je een nieuw product hebt aangevraagd. Dit versturen we naar je 'Berichten'. Je maandoverzicht van je creditcardtransacties of je Financieel Jaaroverzicht ontvang je in je 'Documenten'. Lees meer over waar je wat kunt vinden en wanneer er een handeling van jou nodig is.

Waar vind ik Berichten?

Meldingen van de Rabobank komen terecht in je 'Berichten'. Dit vind je in internetbankieren en de Rabo App.

  1. Log in in de app of gebruik de knop hieronder.
  2. Ga naar je 'Profiel'. Dit is het icoon rechtsboven in je scherm.
  3. Klik op 'Berichten'.
Berichten bekijken

Wat ontvang ik in Berichten?

Je 'Berichten' is een digitaal postvak in internetbankieren en de Rabo App. Hierin vind je vertrouwelijke documenten, zoals contracten of je verzekeringsbewijs, persoonlijke berichten en algemene mededelingen. Voorbeelden hiervan zijn voorwaarden van je spaarrekening of het verzekeringsbewijs van je Alles in één Polis. Alleen jij kunt dit digitale postvak bekijken. Je moet hiervoor wel eerst inloggen. Berichten is de veiligste manier om je vertrouwelijke documenten en persoonlijke informatie te sturen.

Waar vind ik Documenten?

Steeds meer belangrijke informatie ontvang je in je 'Documenten'. Dit vind je in internetbankieren en de Rabo App.

  1. Log in in de app of gebruik de knop hieronder.
  2. Ga naar je 'Profiel'. Dit is het icoon rechtsboven in je scherm.
  3. Klik op 'Documenten'.
Documenten bekijken

Wat ontvang ik in Documenten?

Documenten is de veiligste manier om je vertrouwelijke bestanden te sturen. Je 'Documenten' bekijk je in internetbankieren en de Rabo App. Hier vind je vertrouwelijke informatie, zoals een maandelijks overzicht van je creditcardtransacties en je Financieel Jaaroverzicht. Alleen jij kunt deze documenten bekijken. Je moet hiervoor wel eerst inloggen. 

Wat vind ik bij Lopende zaken?

Onder 'Lopende zaken' vind je een lijst met acties die nog niet afgerond zijn. Als er lopende zaken zijn, zie je dat direct na het inloggen in internetbankieren of in de Rabo App. 

Er zijn twee opties bij 'Lopende zaken':

  • Lopende zaken
    De actie ligt bij de Rabobank.
  • Lopende zaken: actie vereist 
    Als je 'Lopende zaken. Actie vereist' ziet staan, moet jij een handeling uitvoeren. Denk aan een tekenverzoek bij het afsluiten van een nieuw contract, of het opsturen van een document. Bij een tekenverzoek vragen wij je om een bepaalde overeenkomst met je toegangscode of met je Rabo Scanner te ondertekenen. Dan kunnen wij vervolgens jouw aanvraag afronden. 

Als een 'Lopende zaak' is afgerond, verdwijnt de taak automatisch uit het overzicht. Heb je helemaal geen Lopende zaken? Dan is dit scherm ook niet zichtbaar.

Service en Contact