Rabobank

Ontdek de updates van Rabo Online Bankieren

We blijven Rabo Online Bankieren verbeteren om jouw bankervaring slimmer, sneller én toegankelijker te maken. Van nieuwe functies tot kleine optimalisaties, alles om het gebruik nog fijner te laten verlopen. Bekijk hier de laatste veranderingen en ontdek hoe jij het meest uit jouw Rabo App kunt halen.

De nieuwe look voor de Rabo App op mobiel

Veranderingen Rabo App

    Onze Rabo App heeft een donkere modus. Je spaart je batterij én je ogen. Je stelt het in onder 'Instellingen' en dan 'Persoonlijke gegevens'. Gebruik je de Rabo App? Dan vind je vanaf nu de knop 'Uitloggen' bij ‘Instellingen’ onderin het menu. De knop ‘Profiel’ is weggehaald. Bij ‘Instellingen’ kun je je profielnaam en andere persoonlijke gegevens wijzigen, pas je je limieten aan en vind je de knop om uit te loggen. De knop ‘Service’ heet vanaf nu ‘Hulp’. Hier kun je onder andere eenvoudig contact met ons opnemen. Rechtsboven in je Rabo App vind je 2 nieuwe knoppen, namelijk: ‘Zoeken’ en ‘Berichten’. De zoekfunctie is vernieuwd. Je vindt vanaf nu al je transacties, contacten, antwoord op je vragen en meer onder het vergrootglas rechtsboven in de app. 'Inzicht' is vernieuwd. Je hebt nu een nog beter overzicht van je inkomsten en uitgaven. Daarnaast hebben we de grafiek 'inkomsten en uitgaven' uitgebreid. Je kunt op de grafiek klikken om je maandoverzicht en categorieën te zien. Je kunt nu je 'Overzicht' aanpassen door de volgorde van je producten te veranderen en je rekeningen een andere naam te geven.
Een screenshot van de nieuwe look van Rabo App op de desktop

Veranderingen internetbankieren

    Gebruik je internetbankieren? Dan zie je vanaf nu in je menu 3 nieuwe knoppen, namelijk: ‘Zoeken’, ‘Berichten’ en ‘Uitloggen’. Via ‘Zoeken’ kun je nog makkelijker door je app navigeren. En bij ‘Berichten’ kun je je persoonlijke berichten met 1 druk op de knop lezen. De knop ‘Profiel’ rechtsboven is weggehaald. Onderin het menu vind je de nieuwe knop ‘Instellingen’ waar je je profielnaam en andere persoonlijke gegevens kunt wijzigen of je limieten kunt aanpassen. De knop ‘Service’ bovenin het menu heeft een nieuwe naam, namelijk: 'Hulp’. Hier vind je veelgestelde vragen en kun je makkelijk contact met ons opnemen. Onderaan 'Overzicht' kun je de volgorde van je producten aanpassen, verbergen of een unieke naam geven. Wil je liever een donkere achtergrond? Pas eenvoudig je beeldscherm aan onder 'Instellingen' en dan bij 'Persoonlijke gegevens'.

Veelgestelde Vragen