Rabobank

Ontdek de updates van Rabo Online Bankieren

We blijven Rabo Online Bankieren verbeteren om jouw bankervaring slimmer, sneller én toegankelijker te maken. Van nieuwe functies tot kleine verbeteringen: alles om het gebruik fijner te maken. Bekijk de laatste veranderingen en ontdek hoe je het meest uit je Rabo App haalt.

De nieuwe look voor de Rabo App op mobiel

Veranderingen in de Rabo App

    De Rabo App heeft nu een donkere modus. Je spaart je batterij én je ogen. Je stelt dit in via 'Instellingen' > 'Persoonlijke gegevens'. Gebruik je de Rabo App? De knop 'Uitloggen' staat linksboven in het tabblad 'Overzicht'. Heb je meerdere profielen? Dan kun je hier wisselen. De knop ‘Service’ heet nu ‘Hulp’. Hier neem je makkelijk contact met ons op. Rechtsboven in de app vind je 2 nieuwe knoppen: ‘Zoeken’ en ‘Berichten’. De zoekfunctie is vernieuwd. Je zoekt nu betalingen, contacten, antwoorden en meer via het vergrootglas. 'Inzicht' is vernieuwd. Je hebt beter overzicht van je inkomsten en uitgaven. Klik op de grafiek om je maandoverzicht en uitgavencategorieën te zien. Je kunt het 'Overzicht' aanpassen: verander de volgorde van je producten en geef je rekeningen een andere naam.
Nieuwe desktopweergave van de Rabo App met nieuwe look

Veranderingen in internetbankieren

    In het menu zie je nu 3 nieuwe knoppen: ‘Zoeken’, ‘Berichten’ en ‘Uitloggen’. Via ‘Zoeken’ navigeer je nu nog makkelijker door de app. Bij ‘Berichten’ lees je met 1 druk op de knop je persoonlijke berichten. De knop ‘Profiel’ rechtsboven is verwijderd. Je vindt je gegevens nu onder ‘Instellingen’ onderin het menu, zoals je profielnaam en limieten. De knop ‘Service’ heet nu 'Hulp’. Hier vind je veelgestelde vragen en neem je makkelijk contact met ons op. Onderaan 'Overzicht' kun je de volgorde van je producten aanpassen, verbergen of een unieke naam geven. Liever een donkere achtergrond? Pas dit aan via 'Instellingen' > 'Persoonlijke gegevens'.

Veelgestelde Vragen