Bankpas verloren of gestolen

Voorkom misbruik, blokkeer uw bankpas direct en vraag een nieuwe pas aan. Uw pas blokkeren gaat het snelst in de Rabo Bankieren App. U kunt daarna ook niet meer contactloos betalen.

  • Heeft u nog een andere bankpas waarmee u online bankiert, dan kunt u uw bankpas zelf ook blokkeren in Rabo Internetbankieren. U heeft daarvoor een Rabo Scanner nodig.
  • U ontvangt binnen drie werkdagen per post een nieuwe bankpas. Uw pincode blijft hetzelfde.
  • Heeft u geen andere bankpas om in te loggen of lukt online blokkeren niet? Neem dan contact op met uw Rabobank.
  • Is uw pincode in verkeerde handen? Neem dan contact op met uw Rabobank.
  • Buiten kantooruren of vanuit het buitenland belt u met Rabo Interhelp: +31 88 722 6767 (lokaal tarief).

Regel het met de Rabo Bankieren App

Wist u dat u dit direct kunt regelen in onze app? Snel, makkelijk en veilig op uw smartphone of tablet.

Ga naar de Apple Appstore

Ga naar de Google Playstore

Ga naar de Microsoft Appstore

Regel het met Rabo Internetbankieren

Doet u uw bankzaken liever via uw computer of laptop? Log dan in met uw Rabo Scanner.

Contact