Bankpas verloren of gestolen

Uw pas blokkeren gaat het snelst in de Rabo Bankieren App.

Hoe regelt u het zelf?

Het is altijd vervelend om uw bankpas kwijt te raken of, erger nog, dat uw pas gestolen wordt. U heeft een aantal keuzes om een nieuwe aan te vragen.

1: Met de Rabo Bankieren App
Blokkeer uw bankpas snel en veilig in de Rabo Bankieren App. Dit kan 24 uur per dag en u ontvangt automatisch binnen drie werkdagen een nieuwe bankpas per post. Uw pincode blijft hetzelfde.

2: Bankpas blokkeren met een andere bankpas
Heeft u nog een andere bankpas waarmee u online bankiert, dan kunt u uw bankpas zelf ook blokkeren in Rabo Internetbankieren. U heeft daarvoor een Rabo Scanner nodig.

Wanneer neemt u contact op met uw Rabobank?

Geen andere bankpas
U heeft geen andere bankpas om in te loggen.

Blokkeren lukt niet
U kunt inloggen maar het lukt niet om online te blokkeren.

Pincode in verkeerde handen
Als u denkt dat iemand anders uw pincode weet, neem dan contact op met uw Rabobank.

Buiten kantooruren of vanuit het buitenland
Om uw pas te blokkeren buiten kantooruren of in het buitenland kunt u contact opnemen met Rabo Interhelp: +31 88 722 6767 (lokaal tarief).

Contact