Nieuwe pas aanvragen

Vraag een nieuwe bankpas aan als uw pas kapot of versleten is. Of als u wilt starten met contactloos betalen. De oude pas wordt niet geblokkeerd.

  • Uw nieuwe bankpas ontvangt u binnen drie werkdagen per post. Uw pincode blijft hetzelfde.
  • Kunt u niet meer inloggen in Rabo Internetbankieren? Vraag de nieuwe pas dan aan via de Rabo Bankieren App.
  • Bent u in het buitenland en is uw pas kapot? Bel dan +31 88 722 6767 (lokaal tarief).
  • Als u ons belt voor vervanging wordt uw oude bankpas wél geblokkeerd. U kunt dan ook niet meer contactloos betalen.
  • Is uw bankpas geblokkeerd omdat u drie keer een foute pincode heeft ingevoerd? Dan kunnen wij uw bankpas deblokkeren. Neem contact met ons op via telefoon of chat. Of kom langs met de bankpas en uw legitimatiebewijs.

Wanneer krijgt u uw bankpas?

1. Vraagt u op werkdagen uw nieuwe pas aan voor 21.30 uur?
2. Wij bieden de pas dan uiterlijk de volgende werkdag om 18.00 uur aan bij PostNL.
3. PostNL bezorgt uw nieuwe bankpas binnen 24 uur bij u thuis.

Wanneer krijgt u uw bankpas?

In dit schema ziet u wanneer uw bankpas bezorgd wordt:

Dag van aanvraagBezorgdag bij aanvraag voor 21.30Bezorgdag bij aanvraag na 21.30
MaandagWoensdagDonderdag
DinsdagDonderdagVrijdag
WoensdagVrijdagZaterdag
DonderdagZaterdagDinsdag
VrijdagDinsdagWoensdag
ZaterdagWoensdagWoensdag
ZondagWoensdagWoensdag

Contact