Nieuwe pas aanvragen

Een nieuwe pas aanvragen gaat het snelst in de Rabo Bankieren App.

Hoe regelt u het zelf?

Vraag een nieuwe bankpas aan als uw pas kapot of versleten is. Of als u wilt starten met contactloos betalen. De oude pas wordt niet geblokkeerd. U kunt op twee manieren zelf een nieuwe bankpas aanvragen.

1. Met de Rabo Bankieren App
Vraag een nieuwe bankpas aan via de Rabo Bankieren App. Dat kan 24 uur per dag en is binnen 1 minuut veilig en snel geregeld.

2. Via Rabo Internetbankieren
Heeft u nog een werkende bankpas waarmee u online bankiert, dan kunt u zelf een nieuwe pas aanvragen in Rabo Internetbankieren. U heeft daarvoor een Rabo Scanner nodig.

Wanneer neemt u contact op met uw Rabobank?

Bankpas kapot als u in het buitenland bent
Als uw pas kapot is en u bent in het buitenland, neem dan contact op met Rabo Interhelp: +31 88 722 6767 (lokaal tarief).

Bankpas geblokkeerd bij drie keer foute pincode
Als uw pas het niet meer doet, omdat u drie keer een foute pincode heeft gebruikt, dan kunnen wij uw bankpas deblokkeren. Neem contact met ons op via telefoon of chat. Of kom langs met de bankpas en uw legitimatiebewijs.

Wanneer krijgt u uw bankpas?

In dit schema ziet u wanneer uw bankpas bezorgd wordt:

Dag van aanvraag Bezorgdag bij aanvraag voor 21.30 Bezorgdag bij aanvraag na 21.30
Maandag Woensdag Donderdag
Dinsdag Donderdag Vrijdag
Woensdag Vrijdag Zaterdag
Donderdag Zaterdag Dinsdag
Vrijdag Dinsdag Woensdag
Zaterdag Woensdag Woensdag
Zondag Woensdag Woensdag

Contact