Creditcard kapot en vervangen

Bestel een vervangende creditcard als deze kapot of versleten is. De oude creditcard wordt niet geblokkeerd.

  • Uw nieuwe creditcard ontvangt u binnen vier werkdagen per post. Uw pincode blijft hetzelfde.
  • Als u wilt, kunt u uw pincode zelf wijzigen bij een geldautomaat van de Rabobank.
  • Bent u in het buitenland? Bel dan +31 88 722 6767 (lokaal tarief).

Regel het met de Rabo Bankieren App

Wist u dat u dit direct kunt regelen in onze app? Snel, makkelijk en veilig op uw smartphone of tablet.

Ga naar de Apple Appstore

Ga naar de Google Playstore

Ga naar de Microsoft Appstore

Regel het met Rabo Internetbankieren

Doet u uw bankzaken liever via uw computer of laptop? Log dan in met uw Rabo Scanner.

Wilt u uw creditcard vervangen maar bent u een zakelijke klant? Klik dan hier om uw creditcard vervangen voor zakelijke klanten.

Creditcard vervangen voor zakelijke klanten

Contact