Smartphone opnieuw registreren

Er zijn verschillende redenen waarom u uw smartphone opnieuw moet registreren voor het gebruik van mobielbankieren of de Rabo Bankieren App.

  • U heeft vier maanden niet ingelogd: de toestelregistratie is automatisch opgeheven.
  • U heeft een software-update van de besturingssoftware op uw telefoon uitgevoerd waardoor uw registratie is opgeheven.
  • De registratie van een mobiele telefoon leidt tot het plaatsen van een cookie op het toestel. Als u op uw smartphone kiest voor 'verwijderen alle cookies', wordt ook het registratiecookie weggegooid.
  • Als u één overeenkomst op verschillende toestellen heeft geregistreerd (bijvoorbeeld op uw smartphone én tablet) en u kiest op een van die toestellen voor 'toestelregistraties opheffen', dan is de registratie op beide toestellen opgeheven. Dit geldt niet voor de vernieuwde Rabo Bankieren App. Hier kunt u ervoor kiezen om de toestelregistraties apart van elkaar op te heffen.
  • Als u met een andere (tweede) overeenkomst op hetzelfde toestel wilt mobiel bankieren, moet u het toestel ook voor deze andere overeenkomst registreren.

Contact