Inzicht in je geld

Met 'Inzicht' zie je elke maand hoe je ervoor staat en waar je geld naartoe gaat. Zo houd je grip op je bankzaken. Je bekijkt je maandelijkse inkomsten en uitgaven in internetbankieren of de Rabo App.

Adresboek maken

Wil je een adresboek maken in internetbankieren? Voeg zelf contacten toe aan je adresboek.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Ga naar 'Service'
3
Kies voor 'Betaal- en spaarrekening'
4
Kies voor 'Adresboek'
5
Klik op 'Nieuw contact'

Voeg naam en rekeningnummer toe

6
Vul de velden in en klik op 'Opslaan'

Hoe pas ik een categorie aan?

Elke transactie voegen we toe aan een bepaalde categorie. Staat er een transactie bij een verkeerde categorie? Dan pas je dit eenvoudig aan in internetbankieren of de Rabo App. Dit kan op 2 manieren.

Categorie aanpassen vanuit Inzicht

  1. Klik op 'Inzicht'
  2. Ga naar Top categorieën en klik op 'Alle categorieën & maanden'
  3. Klik op de categorie waarvan je een transactie wilt aanpassen
  4. Klik op de transactie en kies 'Categorie aanpassen'
  5. Kies een andere categorie

Categorie aanpassen vanuit een transactie

  1. Klik op je rekening voor een overzicht van je transacties
  2. Kies de transactie die je wilt aanpassen
  3. Klik op 'Categorie aanpassen'
  4. Kies een andere categorie

'Inzicht' niet meer tonen

Wil je de functie niet meer zien? Zet 'Inzicht' dan uit.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Klik op 'Service'
3
Ga naar 'Veiligheid' en klik op 'Privacy'
4
Klik op het schuifje naast 'Financieel Inzicht'

Is het schuifje niet meer groen? Dan staat de functie uit.

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer