Verzekeringen wijzigen

Verandert er iets in je situatie? Pas je verzekering aan via internetbankieren of de Rabo App.

Zo pas je je verzekering aan

Heb je geen betaalrekening bij ons, maak je geen gebruik van internetbankieren of wil je meerdere zaken aanpassen? Neem dan contact met ons op via telefoon of chat.

1
Klik op ‘Bekijk en wijzig je verzekering’ hieronder
2
Kies de verzekering die je wilt bekijken of wijzigen

Staat je verzekering er niet bij? Neem contact met ons op voor het wijzigen van deze verzekering.

3
Kies 'Aanpassen'

Bekijk of wijzig je verzekering

4
Kies 'Ondertekenen'

De verzekering is meteen aangepast, het kan tot 2 dagen duren voordat je de wijziging ook ziet in het verzekeringsoverzicht. Je ontvangt altijd een nieuwe polis met de aanpassingen.

Deze verzekeringen pas je aan in de Rabo App

    Voertuigen, zoals auto, fiets en motor Reizen, zoals de doorlopende reisverzekering en doorlopende annulering Wonen, zoals woonhuis, inboedel en BuitenDeDeur Zorg, zoals ZorgActief en ZorgCompact Gezin, zoals aansprakelijkheid en rechtsbijstand

Betaalgegevens wijzigen

Wil je de betaalgegevens van je Alles in één Polis wijzigen? Ga naar je verzekeringen in de Rabo App of internet bankieren en klik op het polisnummer. Kies daarna de knop 'Betaalgegevens aanpassen'.

Incassodatum aanpassen

Wil je de incassodatum van de Interpolis Alles in één Polis laten aanpassen? Vul dan onderstaand formulier in. De nieuwe incassodatum gaat binnen 2 maanden na verwerking in.

Plan een belafspraak

Wil je liever persoonlijk contact? Vul dan het formulier in en wij bellen je terug. In dit vrijblijvende gesprek vertellen we je meer over onze verzekeringen zodat je een goede keuze kunt maken.

Veelgestelde vragen