Zo pas je je verzekering aan
Heb je geen betaalrekening bij ons, maak je geen gebruik van internetbankieren of wil je meerdere zaken aanpassen? Neem dan contact met ons op via telefoon of chat.
Staat je verzekering er niet bij? Neem contact met ons op voor het wijzigen van deze verzekering.
Bekijk of wijzig je verzekering
De verzekering is meteen aangepast, het kan tot 2 dagen duren voordat je de wijziging ook ziet in het verzekeringsoverzicht. Je ontvangt altijd een nieuwe polis met de aanpassingen.
Deze verzekeringen pas je aan in de Rabo App
Betaalgegevens wijzigen
Wil je de betaalgegevens van je Alles in één Polis wijzigen? Ga naar je verzekeringen in de Rabo App of internet bankieren en klik op het polisnummer. Kies daarna de knop 'Betaalgegevens aanpassen'.
Incassodatum aanpassen
Wil je de incassodatum van de Interpolis Alles in één Polis laten aanpassen? Vul dan onderstaand formulier in. De nieuwe incassodatum gaat binnen 2 maanden na verwerking in.
Plan een belafspraak
Wil je liever persoonlijk contact? Vul dan het formulier in en wij bellen je terug. In dit vrijblijvende gesprek vertellen we je meer over onze verzekeringen zodat je een goede keuze kunt maken.