Wijzigen zakelijk betaalverkeer 2022

Tariefswijzigingen zakelijk betalingsverkeer per 1 januari 2022

Per 1 januari 2022 wijzigen enkele van onze tarieven zakelijke betalingsverkeer. De belangrijkste wijzigingen hebben we voor je op een rij gezet.

Welke tarieven wijzigen?

De tarieven voor onze papieren producten en diensten stijgen het sterkst. Denk daarbij aan de acceptgiro, het ontvangen van papieren rekeningafschriften en documentair betalingsverkeer. Het tarief van onze basisdienstverlening (Zakelijke Rekening, Rabo Business Banking en Wereldpas) blijft gelijk.

Overzicht van alle (nieuwe) tarieven

Waarom wijzigen de tarieven?

We investeren continu in het snel en veilig houden van het betalingsverkeer, maar ook in verbetering en vernieuwing. Neem bijvoorbeeld het geheel vernieuwde Rabo Business Banking. Wist je dat je hierin nu:

  • Het geheel vernieuwde Rabo Business Banking, waarin je transacties nu nog beter kunt sorteren, filteren en categoriseren.
  • Het vernieuwde ondertekenscherm waarin je alle betaalopdrachten in één keer kunt (laten) ondertekenen.
  • Rabo eTrade, het nieuwe digitale platform waarmee je eenvoudig online je Trade zaken regelt.

Een deel van deze investeringen berekenen we door in onze tarieven.

Meer weten?

Op onze tarieven pagina vind je een overzicht van alle tarieven zakelijk betalingsverkeer, de wijzigingen per 1 januari 2022 en tips over wat je kunt doen om te besparen op de kosten.