Installatie en gebruik

Jouw Rabo SmartPin installeer en activeer je in 3 eenvoudige stappen. In onderstaande animatie zie je hoe dit werkt. Om Rabo SmartPin te installeren, heb je jouw gebruikersnaam, de activatiecode, de kaartlezer en je smartphone of tablet met minimaal iOS 13.0 of Android 6.0 nodig.

Rabo SmartPin

In 3 eenvoudige stappen installeer en activeer je jouw Rabo SmartPin.

In 3 eenvoudige stappen Installeer en activeer je jouw Rabo SmartPin.

In gebruik nemen van Rabo SmartPin

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de antwoorden op de veelgestelde vragen over Rabo SmartPin.

Promotiemateriaal & accessoires

Rabo OmniKassa

Aanvragen van Rabo SmartPin

Activatie en gebruik van Rabo SmartPin

Betalen met iDEAL QR in Rabo SmartPin

Levering

Overig

Foutmeldingen

De melding 'Beperkte functionaliteit' verschijnt als er geen verbinding met de server kan worden gemaakt. Controleer je internetverbinding. Indien je geen internetverbinding hebt, kun je alleen contante betalingen uitvoeren.

Service en support

Op deze pagina krijg je uitleg over de meest voorkomende processen en kun je de meest gestelde vragen zien. Heb je een vraag over hoe je een bepaald proces stap voor stap moet doen? Zie dan de handige stap-voor-stap instructies voor Rabo SmartPin die op deze pagina staan. Wil je meer uitgebreide informatie over Rabo SmartPin? Zie dan onze uitgebreide Rabo OmniKassa 2.0 handleiding:

Service & Contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.E-mail: contact@omnikassa.rabobank.nl.