Rabo SmartPin Support

Met Rabo SmartPin maak je van je smartphone in een handomdraai een mobiel pinautomaat. Op deze pagina lees je meer over hoe Rabo SmartPin werkt en vind je uitleg over het installeren en activeren van Rabo SmartPin.

In 3 eenvoudige stappen installeer en activeer je jouw Rabo SmartPin.

In 3 eenvoudige stappen Installeer en activeer je jouw Rabo SmartPin.

Installatie en gebruik

Jouw Rabo SmartPin installeer en activeer je in 3 eenvoudige stappen. In onderstaande animatie zie je hoe dit werkt. Om Rabo SmartPin te installeren, heb je jouw gebruikersnaam, de activatiecode, de kaartlezer en je smartphone of tablet met minimaal iOS 13.0 of Android 9.1 nodig.

Rabo SmartPin

In gebruik nemen van Rabo SmartPin

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de antwoorden op de veelgestelde vragen over Rabo SmartPin.

Promotiemateriaal & accessoires

Rabo Smart Pay

Aanvragen van Rabo SmartPin

Activatie en gebruik van Rabo SmartPin

Betalen met iDEAL QR in Rabo SmartPin

Levering

Overig

Foutmeldingen

De melding 'Beperkte functionaliteit' verschijnt als er geen verbinding met de server kan worden gemaakt. Controleer je internetverbinding. Indien je geen internetverbinding hebt, kun je alleen contante betalingen uitvoeren.

Service & Contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

    Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. E-mail: contact@smartpay.rabobank.nl.