Het Ondertekenportaal: voor een handtekening met meer waarde

Nu steeds meer afspraken online gemaakt worden, wil je het liefst ook online zekerheid. En dat kan met het Ondertekenportaal. Met het Ondertekenportaal laat je jouw klanten digitaal, snel en veilig documenten rechtsgeldig ondertekenen. Dit bespaart zowel jou als je klant veel tijd en gedoe en het zorgt ervoor dat je je proces direct kunt vervolgen en daardoor veel efficiënter kunt werken. Dit biedt je zekerheid met het gemak van een digitale handtekening in een veilige online omgeving.

Video thumbnail

Hoe werkt het Ondertekenportaal?

Het Ondertekenportaal is een webomgeving die speciaal voor jouw onderneming wordt ingericht. Je kunt in dit portaal documenten digitaal laten ondertekenen door jouw klanten. Je stuurt je klant een link naar de beveiligde omgeving. Je klant logt in en kan het document met een digitale handtekening ondertekenen. Zodra hij dit gedaan heeft, ontvang jij daarvan een bericht via mail of sms en kun je verder met het proces. Het ondertekende document kun je downloaden voor je eigen administratie. Eenvoudig, snel en veilig.

De voordelen van digitaal ondertekenen

Nog even in het kort...

Het Ondertekenportaal is een webomgeving die speciaal voor jouw onderneming is ingericht. Jij en jouw collega’s kunnen in dit portaal documenten digitaal laten ondertekenen.

1

Uploaden

Selecteer de documenten die je wilt laten ondertekenen en voer de gegevens in van de ondertekenaar(s).

2

Versturen

Verstuur het ondertekenverzoek met de link naar de documenten. Desgewenst kan je de ondertekenaar eerst authentiseren.

3

Ondertekenen

De ondertekenaar kan de documenten digitaal ondertekenen via computer of mobiel. Wij informeren je zodra de documenten getekend zijn.

4

Certificeren

Zodra een document is ondertekend ontvang je een bewijs van ondertekening.

5

Downloaden

Download het getekende document naar je eigen administratie.

Veelgestelde vragen

Meer weten of direct aan de slag met digitaal ondertekenen?