Vermoeden misbruik of fraude zakelijke bankpas

Heb je het idee dat iemand misbruik maakt van je zakelijke bankpas? Of zie je op je bankrekening iets wat niet klopt? Neem contact op met je Rabobank of bel buiten kantooruren met Interhelp: +31 88 722 67 67.

Neem contact met ons op

Als je contact met ons hebt, zoeken we uit wat er aan de hand is. Misschien kun je die onbekende afschrijving toch verklaren. Klopt er echt iets niet? Dan blokkeren we je pas en krijg je van ons een nieuwe. Binnen twee werkdagen ontvang je de zakelijke pas én pincode per post, in aparte enveloppen.

Vind een Rabobank bij je in de buurt

Geld opnemen zonder betaalpas

We kunnen ons voorstellen dat je geld nodig hebt terwijl je nieuwe zakelijke betaalpas onderweg is. Gelukkig kun je ook zonder pas betalen of geld opnemen bij de Rabobank.

Lees meer over geld opnemen en betalen zonder bankpas

Veelgestelde vragen

Moet ik aangifte doen als ik misbruik van mijn bankpas vermoed?

Ja, het is zeker aan te raden om aangifte te doen.