Zakelijke betaalpas activeren in app

Je wilt een nieuwe betaalpas activeren voor jezelf of voor iemand anders in de Rabo App.

Betaalpas niet activeren in deze situaties

    Als je zakelijke betaalpas is geblokkeerd. Lees meer over je zakelijke betaalpas deblokkeren. Als je een nieuwe zakelijke betaalpas hebt met dezelfde pincode. Bij een eerste geldopname of betaling is je pas geactiveerd. Als je bij PostNL hebt getekend voor ontvangst van een geactiveerde betaalpas.

Zo activeer je de betaalpas

1
Pak de volgende spullen erbij

Mobiele telefoon met daarop de Rabo App

2
Klik op 'Activeer de betaalpas' hieronder

En volg de stappen

3
De nieuwe betaalpas is nu geactiveerd

Geactiveerde betaalpas koppelen

    Zakelijke betaalpas koppelen aan Beheerder of Functionaris
    Als Eigenaar of BeheerderPlus regel je dit in internetbankieren, niet in de Rabo App.
    Selecteer een bestaande gebruiker en koppel de betaalpas bij het tabblad 'Toegang'.
    Of voeg een nieuwe gebruiker toe.
    Zakelijke betaalpas koppelen aan Eigenaar of BeheerderPlus
    Je hoeft niets te doen. De nieuwe betaalpas is automatisch gekoppeld.

Veelgestelde vragen