Zakelijke betaalpas opzeggen
Ligt de betaalpas stof te vangen of is een medewerker niet meer in dienst? Dan is het verstandig om de pas op te zeggen. Je wilt natuurlijk niet dat je rondzwervende pas kwijtraakt of in verkeerde handen valt.
Hoe zeg je een zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey op?
Het opzeggen van je zakelijke betaalpas doe je op een andere manier dan een Rabo OnlineKey. We leggen je per zakelijke pas uit hoe je hem opzegt.
Zakelijke betaalpas
De Eigenaar kan alle zakelijke betaalpassen opzeggen die in het bedrijf aanwezig zijn. Heeft de Eigenaar meerdere betaalpassen op zijn naam staan, dan kan hij deze ook allemaal opzeggen. Let op: er moet altijd minimaal één betaalpas op naam van de Eigenaar aanwezig zijn.
Rabo OnlineKey
De Rabo OnlineKey van de Eigenaar en BeheerderPlus zeg je telefonisch op. Een medewerker van Rabobank kan dit voor je regelen. De Eigenaar en BeheerderPlus kunnen online de pas van de Beheerder en de Functionaris opzeggen.
Zakelijke betaalpas vernietigen na opzegging
De zakelijke pas is na de opzegging niet meer te gebruiken bij geld- en betaalautomaten en in Rabo Internetbankieren. Vernietig je oude betaalpas door de chip door te knippen. Hiermee voorkom je misbruik. Zorg ervoor dat je naam en rekeningnummer onleesbaar zijn en gooi de pas vervolgens in de afvalbak.
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer