Rabo iDEAL Professional opzeggen

Stop je met je webwinkel? Of ga je van internetkassa veranderen? Als je je Rabo iDEAL Professional contract wilt opzeggen, lees je hier hoe je dit doet.

Je Rabo iDEAL Professional contract opzeggen

Je zegt je contract op via de tab Support in het iDEAL dashboard. Geef in het ticket aan per wanneer je het iDEAL account wil laten opheffen. De opzegtermijn is één maand. Dus als je opzegt, betaal je nog abonnementskosten voor de komende maand. Het is niet mogelijk om je contract met terugwerkende kracht op te zeggen. We sturen jouw lokale Rabobank een bericht per wanneer je abonnement stopt. Wil je gegevens uit je iDEAL dashboard bewaren voor je administratie? Exporteer deze dan op tijd. Je Rabobank informeert je dat het account beëindigd is. Maak je gebruik van een iDEAL aansluiting via een Payment Service Provider? Laat deze partij dan ook weten per wanneer het account beëindigd is.

Overstappen op Rabo Smart Pay

Wil je je klanten andere betaaloplossingen bieden dan iDEAL? Met Rabo Smart Pay kies je zelf betaaloplossing(en) voor je bedrijf. Bijvoorbeeld creditcard of PayPal. En je betaalt alleen wat je gebruikt.

Ontevreden over Rabo iDEAL Professional?

Ben je ontevreden over Rabo iDEAL Professional? Dat vinden we natuurlijk jammer. We horen graag waarom je ontevreden bent. Misschien kunnen we je helpen of je iets anders aanbieden.

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer