Verkeerde zakelijke betaling terughalen
Ook al is je zakelijke administratie nog zo op orde, een verkeerde betaling kan gebeuren. Hieronder lees je wat je kunt doen.
Te veel geld overgemaakt
Heb je te veel geld overgemaakt via een overboeking, een spoedbetaling of iDEAL? Neem dan zelf contact op met de persoon of het bedrijf achter het rekeningnummer. Wij kunnen het geld namelijk niet voor je terughalen. Stuur bijvoorbeeld een betaalverzoek.
Geld naar verkeerde rekening overgemaakt
IBAN-Naam Check
Een vergissing wil je natuurlijk liever voorkomen. Onze IBAN-Naam Check helpt je daarbij. Met de IBAN-Naam Check controleer je of de ingetoetste naam klopt bij het rekeningnummer (IBAN). Je krijgt een melding als er iets afwijkt. Zo weet je zeker dat de naam van de rekeninghouder past bij het IBAN.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.