Opnieuw koppelen nodig
De huidige koppeling met internetbankieren zal binnenkort stoppen. Om de nieuwe Rabo BoekhoudKoppeling te gebruiken moet je je rekening(en) opnieuw aan je boekhoudpakket koppelen.
Zo koppel je rekening(en) aan je boekhoudpakket
Je kunt een koppeling maken als je binnen Rabo Business Banking Professional de rol 'Eigenaar' hebt met een eigenaarspas of de rol 'BeheerderPlus' hebt met autorisatie om rekeningen voor Rabo BoekhoudKoppeling te koppelen.
Vanuit je boekhoudpakket word je doorgeleid naar het inlogscherm van Rabobank
Bijvoorbeeld 'Rekeninginformatie ophalen', 'Aanleveren batch betaalopdrachten' en 'Aanleveren incasso-opdrachten'
Na ondertekening word je teruggestuurd naar je boekhoudpakket
Zo ontkoppel je rekening(en) van je boekhoudpakket
Je kunt de koppeling stoppen als je binnen Rabo Business Banking Professional de rol 'Eigenaar' hebt met een eigenaarspas of de rol 'BeheerderPlus' hebt met autorisatie om rekeningen voor Rabo BoekhoudKoppeling te koppelen.
Betaal- en incassobatches ondertekenen
De batch betaal- en incasso-opdrachten van Rabo BoekhoudKoppeling onderteken je in het ‘Te tekenen opdrachten’ scherm van Rabo Business Banking. Het 'Te tekenen opdrachten' scherm vind je via het menu 'Betalen & Ontvangen' en ‘Betalingen ondertekenen’. In dit scherm zie je een overzicht van alle batches die ondertekend moeten worden.
Als je via je boekhoudpakket toestemming hebt gegeven voor de diensten van Rabo BoekhoudKoppeling, kun je niet direct batches ondertekenen. Het duurt 1 tot 2 werkdagen voordat het nieuwe scherm zichtbaar is.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Contact' en kies 'Bel mijn bank'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer