Onze dienstverlening verandert – We blijven dichtbij

24 augustus 2021 14:45

In onze online dienstverlening is een versnelling ontstaan. Steeds meer klanten regelen hun bankzaken telefonisch, online via video/chat of via de Rabo App. De maatregelen tegen het coronavirus versterken deze behoefte voor online bankieren. Rabobank beweegt daarin mee en wij passen onze dienstverlening via onze vestigingen aan.

Onze dienstverlening verandert – We blijven dichtbij

Daarom sluit het kantoor Zandstraat 113 in Beneden-Leeuwen. Dit kantoor is op dit moment al gesloten in verband met de coronamaatregelen en zal niet meer opengaan.

We blijven dichtbij!

We ontmoeten je graag waar en wanneer het jou uitkomt. Vanzelfsprekend kun je 24/7 jouw bankzaken regelen via rabobank.nl, de Rabo App, of telefonisch. Voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over jouw hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zie: rabobank.nl/hypotheek. Zo kun je jouw bankzaken blijven regelen, zoals je gewend bent, zonder dat je daarvoor de deur uit hoeft.

Toch liever een kantoor bezoeken? Je bent van harte welkom op ons dichtstbijzijnde kantoor in Elst (Dorpsstraat 85) of Druten (Van Heemstraweg 58) voor jouw dagelijkse bankzaken en (op afspraak) voor advies. Bekijk onze actuele openingstijden op rabobank.nl/vestigingen.
Op zoek naar een geldautomaat om geld te storten of op te nemen? Je kunt terecht bij een van de welbekende gele automaten bij jou in de buurt.

Kijk voor de dichtstbijzijnde locatie op de locatiewijzer van Geldmaat

Minder mobiel? Ook dan staan we voor je klaar

Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren jouw bankzaken zelf te regelen. Als je wat meer op leeftijd bent of een (tijdelijke) beperking hebt, dan bieden we speciale ondersteuning met de Mobiele Bankservice. Onze lokale medewerkers komen dan bij jou thuis en helpen je met jouw bank gerelateerde vragen. Interesse? Maak dan een afspraak via (088) 722 66 00.

Lees meer

Vraag & antwoord (PDF)