Ons contactpunt in Zevenaar sluit, maar we blijven dichtbij!
Zoals u wellicht weet hebben we sinds begin dit jaar een contactpunt ingericht na de sluiting van ons bankkantoor aan het Masiusplein in Zevenaar. Het doel van dit contactpunt was om onze relaties die moeite hebben met de overgang naar telefonische of digitale dienstverlening op een laagdrempelige manier hierbij te begeleiden. Dat is goed gelukt; velen hebben ons hier weten te vinden.
Voer het e-mailadres in van de persoon met wie je het artikel wilt delen. Het artikel wordt dan verzonden naar de geadresseerde, en een kopie (cc) naar jou.

We constateren nu dat de bezoeken sterk afnemen en hebben besloten het contactpunt per 30 september te laten vervallen. We vinden het belangrijk u hierover goed te informeren. In dit bericht zetten we voor u een aantal alternatieven op een rij:
Nieuwe vestiging aan de Velperweg in Arnhem
Vanaf begin november bent u van harte welkom in ons nieuwe kantoor aan de Velperweg 37 in Arnhem. Deze locatie is goed bereikbaar vanuit de Liemers en beschikt over een parkeerruimte direct bij het pand.
U kunt voor meer informatie over de opening van dit kantoor onze website in de gaten houden en onze actuele openingstijden bekijken op www.rabobank.nl/vind-je-bank.
Online en telefonisch
U kunt 24/7 uw bankzaken regelen via rabobank.nl, de Rabo App, of telefonisch op het moment dat het u het beste uitkomt. Voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over uw hypotheek, kunt u bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zie: www.rabobank.nl/hypotheek. Zo kunt u uw bankzaken blijven regelen, zonder dat u daarvoor de deur uit hoeft.
Hulp bij (online) bankieren
Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren uw bankzaken zelf te regelen. Dat begrijpen wij heel goed. Als u wat meer op leeftijd bent of een (tijdelijke) beperking heeft, dan bieden we speciale ondersteuning. Meer informatie, advies en hulpmiddelen om u te helpen bij het zelfstandig of samen bankieren vindt u op onze website: www.rabobank.nl/toegankelijkheid/samen-bankieren.
Mobiele Bankservice
Zo is er bijvoorbeeld de Mobiele Bankservice voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Onze lokale adviseurs komen dan bij u thuis en helpen u met uw bank-gerelateerde vragen. Interesse? Maak dan een afspraak via (088) 722 66 00.
Workshop online internetbankieren
Wilt u meer handigheid krijgen in het online regelen van uw bankzaken? Daar kunnen we u bij helpen.
U kunt zich aanmelden voor onze cursus online internetbankieren via de website http://www.rabo.nl/gz/onlinebankieren.
Contant geld storten of opnemen
Voor contant geld kunt u terecht bij de automaten van Geldmaat. Actuele locaties en openingstijden vindt u op de website van Geldmaat: www.locatiewijzer.geldmaat.nl.
Vindt u het lastig om biljetten op te nemen of te storten? Dan kunt u gebruik maken van de dienst ‘Geldmaat plus assistentie’ in een geselecteerd aantal winkels (zie ook website Geldmaat). U herkent deze winkels ook aan de gelijknamige sticker op de winkeldeur of de etalage.