Rabobank blijft dichtbij Bollenstreek

1 juni 2021 16:25

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of via de Rabo App wanneer het hen uitkomt. Daardoor is het bezoek aan onze kantoren sterk teruggelopen. Door de coronacrisis, met als gevolg het noodgedwongen moeten sluiten van een aantal kantoren, is deze ontwikkeling verder versneld.

Rabobank blijft dichtbij

Daarom is eerder dit jaar de vestiging van Rabobank aan de Kerkstraat 49 in Noordwijk gesloten. Deze vestiging was door de coronacrisis al gesloten, maar is nu definitief gesloten. Zoals in het voorjaar al bekend gemaakt sluit ook het Rabobankkantoor aan de Wilhelminalaan in Hillegom dit jaar haar deuren. Inmiddels is bekend dat klanten tot en met vrijdag 29 oktober 2021 in Hillegom terecht kunnen. Vanaf maandag 1 november 2021 kunnen zij voor dagelijkse banzaken en advies terecht in het kantoor aan de Kanaalstraat 62 in Lisse.

Uiteraard blijven wij graag met jou in contact. De volgende mogelijkheden bieden wij jou hiervoor:

Online contact en zelf regelen via de Rabo App; Telefonisch jouw bankzaken regelen; Alternatieve Rabobankkantoren en contactpunten in de regio; Geldautomaten en sealbag- afstortapparaten van Geldmaat; Extra ondersteuning voor senioren en klanten met een beperking.

De verschillende manieren waarop je ons kunt bereiken, staan hieronder beschreven. Zo blijven we dichtbij.

Wij ontvangen je graag

Jouw Rabobank blijft naast online, ook fysiek voor je bereikbaar. Jij bent de komende maanden van harte welkom op ons kantoor aan de Wilhelminalaan 3 in Hillegom voor jouw dagelijkse bankzaken en (op afspraak) voor advies. Kijk voor de openingstijden op de pagina 'Vestigingen en openingstijden' die onder deze alinea is aangegeven. Wilt je weten welke kantoren en contactpunten wanneer geopend zijn in de regio, kijk dan in onderstaand overzicht.

Kantoor Bollenstreek Wilhelminalaan 3 Hillegom
Kantoor Groene Hart Noord Stadhuisplein 2 Alphen aan den Rijn
Kantoor Leiden-Katwijk Schipholweg 9 Leiden
Kantoor Regio Den Haag Bezuidenhoutseweg 5 Den Haag
Kantoor Regio Den Haag Centrum West 35 Zoetermeer
Kantoor Westland Leehove 65 De Lier
Kantoor Zuid-Holland Midden Buitenhofdreef 2 Delft
Overzicht actueel op 14 juni 2021

Online of zelf jouw bankzaken regelen via de Rabo App

Wist je dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Ook voor gespecialiseerd advies, zoals advies over een hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je al jouw bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. Heb je vragen over online bankieren? Veel antwoorden vindt je op Rabobank.nl. Hiervoor typt je jouw vraag in de zoekbalk en je ziet direct waar je de antwoorden kunt vinden. Wilt je iets regelen, zoals een pas aanvragen/blokkeren of een rekening openen? Kijk je dan op Rabobank.nl bij 'Online bankieren' wat je via de Rabo App zelf kunt regelen.

Direct naar Online bankieren op Rabobank.nl

Telefonisch jouw bankzaken regelen

Veel bankzaken kun je ook telefonisch regelen. Heb je ergens hulp bij nodig? Neem dan telefonisch contact met ons op. Bel hiervoor één van onze adviseurs. Zij helpen jou graag.

Voor particulieren: (088) 722 66 00 Voor bedrijven: (088) 722 66 66

Contant geld storten of opnemen

Voor contant geld kun je terecht bij de automaten van Geldmaat. Het aantal groeit snel, waardoor er altijd een in de buurt is. Heb je hulp nodig bij het opnemen of storten van biljetten? Dan kun je gebruik maken van de dienst Geldmaat plus assistentie in een geselecteerd aantal winkels van Primera, Bruna en The Readshop. Je herkent deze winkels aan de sticker: Geldmaat plus assistentie op de winkeldeur of de etalage. Deze locaties vind je ook op: www.locatiewijzer.geldmaat.nl.

Geldmaat locatiewijzer

Extra ondersteuning voor senioren en klanten met een lichamelijke beperking

Niet alle klanten lukt het om op bovenstaande manieren zelf bankzaken te regelen. Om deze klanten goed van dienst te zijn, is er de mogelijkheid voor de Mobiele Bankservice. Een medewerker bezoekt de klant in zijn of haar eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, een ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Kijk in de Dichtbij Bankieren Brochure voor meer informatie en andere mogelijkheden om jouw dagelijkse bankzaken te regelen. De Mobiele Bankservice is beschikbaar zodra de Corona maatregelen dit toelaten.

Dichtbij Bankieren Brochure (PDF)