Aanpassing kantorennet, maar vertrouwd dichtbij

17 februari 2021 16:25

Steeds meer mensen regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App. De coronacrisis heeft dit type dienstverlening versterkt, zowel in gewenning als ook bewustwording van deze mogelijkheden. Zo zag Rabobank het telefonisch contact de afgelopen maanden toenemen met 25 procent. Het chatcontact zelfs met 45 procent. De zelfredzaamheid van mensen is enorm toegenomen. En daar bewegen wij als bank in mee.

Ravioli eleifend euismod dui vestibulum

Sluiting kantoor Heesch

Het kantoor aan de Schoonstraat 1 in Heesch sluit per 1 juli definitief haar deuren.
Ons kantoor in Oss aan de Raadhuislaan 26 blijft open voor al jouw bankzaken.

Dichtbij zijn gaat verder dan fysieke kantoren

We ontmoeten en bezoeken je graag waar en wanneer het jou uitkomt. Via videobellen, face-to-face, op ons kantoor in Oss of bij jou thuis en 24/7 via internet of telefoon.

Mobiele Bankservice, onze service aan huis

Het kan natuurlijk zijn dat je toch persoonlijke ondersteuning nodig hebt en minder mobiel bent om naar ons kantoor te komen. In dat geval komen onze adviseurs van de Mobiele Bankservice bij jou thuis. ​Zij ondersteunen je in jouw eigen vertrouwde omgeving met je bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan. Als je hiervan gebruik wilt maken kun je bellen naar (088) 722 66 00.