Rabobank, gaat in samenwerking met andere banken, klanten die moeite hebben met digitale dienstverlening extra helpen

12 juni 2023 12:43

Wij willen iedereen helpen bij bankieren en betalen en daarom verlagen wij de drempel tot hulp en dienstverlening. Samen met verschillende maatschappelijke organisaties, waaronder Alliantie Digitaal Samenleven, hebben wij initiatieven genomen om toegankelijkheid en inclusiviteit te bevorderen.

Een van deze initiatieven is het bankinformatiepunt dat binnenkort in Goes van start gaat. Op dit punt kun je terecht voor algemene vragen, uitleg over betalen, andere bankzaken en hulp bij het vinden van de juiste informatie. Let op: persoonlijke en vertrouwelijke bankzaken zoals betalingen uitvoeren, een lening afsluiten of een spaarrekening openen kunnen hier niet geregeld worden. In dergelijke gevallen verwijzen onze medewerkers je door naar de juiste personen.

Wil je meer weten over ons initiatief en de samenwerking met maatschappelijke organisaties? Bezoek dan de volgende websites:

Wij staan klaar om je te helpen met al je bankzaken en streven ernaar om iedereen de best mogelijke dienstverlening te bieden. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

Rabobank