Betaalpas ingeslikt

Soms gebeurt precies datgene wat je niet wilt: de geldautomaat slikt zonder pardon je betaalpas van de Rabobank in. Dat is natuurlijk erg vervelend. Neem contact met ons op, dan kijken we samen wat er aan de hand is. We sturen je ook meteen een vervangende pas. Deze valt binnen twee werkdagen in je brievenbus.

Neem contact met ons op

Waarom wordt je betaalpas ingeslikt?

Het inslikken van je betaalpas gebeurt niet zomaar. Misschien is er drie keer een foute pincode ingetoetst, is je pas kapot of heeft de geldautomaat een storing. Maar het kan ook zijn dat we misbruik vermoeden, bijvoorbeeld skimming. Dan nemen we geen risico en nemen we je betaalpas in. Misschien niet zo handig, maar wel zo veilig. Je betaalpas wordt bij het inslikken automatisch geblokkeerd.

Geld opnemen en betalen zonder betaalpas

We kunnen ons voorstellen dat je contant geld nodig hebt terwijl je vervangende betaalpas onderweg is. Ook zonder pas kun je op verschillende manieren geld opnemen of betalen.

Lees meer over geld opnemen en betalen zonder betaalpas

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn betaalpas terugkrijgen via de geldautomaat?

Nee, als de betaalpas is ingeslikt wordt deze automatisch door ons geblokkeerd. Dit doen we omdat we niet meteen de oorzaak weten. Veiligheid staat bij ons voorop.

Service en Contact