Betaalpas blokkeren
Als je pas kwijt of gestolen is, wil je het liefst snel je betaalpas blokkeren. We vertellen je hier wat je het beste kunt doen.
Direct tijdelijk blokkeren
Weet je niet waar je betaalpas is? Blokkeer hem dan tijdelijk. Terwijl je in alle rust uitzoekt wat er met je pas is gebeurd, weet je zeker dat er niemand anders ondertussen misbruik van kan maken. Je blokkeert je betaalpas direct zelf online. Dit lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.
Log in in internetbankieren of de Rabo App
De blokkade gaat direct in en duurt zolang als je wilt
Betaalpas deblokkeren
Heb je je geblokkeerde betaalpas toch weer teruggevonden? Fijn! Als je hem tijdelijk hebt geblokkeerd, kun je hem ook zelf deblokkeren.
Definitief blokkeren en een nieuwe betaalpas aanvragen
Als je betaalpas gestolen is of als je zeker weet dat je hem echt kwijt bent, vraag je een nieuwe aan. We blokkeren de verloren of gestolen betaalpas dan direct voor je.
Belangrijk: als je eenmaal een nieuwe pas hebt aangevraagd, kun je de oude pas niet meer deblokkeren als je hem tóch terugvindt. Wacht dan op de nieuwe betaalpas.
Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk
Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk. Lees meer over de verschillen.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app