Betaalpas aanvragen
Is je betaalpas kapot, verloren of kwijt? Dan vraag je een nieuwe betaalpas aan. Wij leggen je uit hoe je dat doet.
Zo vraag je een nieuwe betaalpas aan
Het aanvragen in internetbankieren of de Rabo App lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.
Log in in internetbankieren of de Rabo App.
Heb je meer dan één betaalpas? Kies dan de betaalpas die je wilt vervangen.
Als je kiest voor kwijt of gestolen, blokkeren wij ook je oude betaalpas.
Je hebt je nieuwe betaalpas binnen 3 werkdagen in huis, dit kost € 4,95. Je krijgt hierbij geen nieuwe pincode.
Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk
Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk. Lees meer over de verschillen.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app