Betaalpas aanvragen
is je betaalpas kapot, verloren of kwijt? Dan vervang je zelf je betaalpas door een nieuwe aan te vragen. Wij leggen je uit hoe je dat doet.
Zo vraag je een nieuwe betaalpas aan
Je vraagt zelf via internetbankieren of de Rabo App een nieuwe betaalpas aan. Dit lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.
Log in in internetbankieren of de Rabo App.
Heb je meer dan één betaalpas? Kies dan de betaalpas die je wilt vervangen.
Als je kiest voor kwijt of gestolen, blokkeren wij ook je oude betaalpas.
Je hebt je nieuwe betaalpas binnen 3 werkdagen in huis, dit kost € 3,95. Je krijgt hierbij geen nieuwe pincode.
Nieuwe betaalpas aanvragen als je nog geen klant bent
Als je nog geen klant bent bij Rabobank, open je eerst zelf een betaalrekening. Je ontvangt dan van ons een betaalpas.
Extra betaalpas aanvragen
Heb je een rekening samen met je partner, ouder, of iemand anders? Dan wil je misschien een tweede betaalpas. Bekijk hoe je een extra betaalpas aanvraagt en wat de kosten zijn.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer