Betaalpas aanvragen
Als je betaalpas kapot is, of je bent hem verloren of kwijt, vraag dan een nieuwe betaalpas aan. Wij leggen je uit hoe je dat doet.
Hoe vraag ik een nieuwe betaalpas aan?
Log in in internetbankieren of de Rabo App
Heb je meer dan één betaalpas? Kies dan de juiste
Je hebt je nieuwe betaalpas binnen 3 werkdagen in huis, dit kost € 3,95
Geen app én geen werkende betaalpas
Als je de Rabo App niet gebruikt, je niet al bent aangemeld voor inloggen zonder Rabo Scanner én je betaalpas doet het niet meer, wat doe je dan? Geen zorgen, ook dan kun je een nieuwe betaalpas aanvragen. Kom met een geldig legitimatiebewijs langs bij een Rabobank in de buurt, of neem contact met ons op.
Extra betaalpas aanvragen
Heb je een rekening samen met je partner, ouder, of iemand anders? Dan wil je misschien een tweede betaalpas. Hoe dit werkt lees je onder ‘Extra betaalpas aanvragen’.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer