Betaalpas aanvragen

is je betaalpas kapot, verloren of kwijt? Dan vervang je zelf je betaalpas door een nieuwe aan te vragen. Wij leggen je uit hoe je dat doet.

Zo vraag je een nieuwe betaalpas aan

Je vraagt zelf via internetbankieren of de Rabo App een nieuwe betaalpas aan. Dit lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App.

2
Ga naar 'Service'
3
Ga naar 'Betaalpas'

Heb je meer dan één betaalpas? Kies dan de betaalpas die je wilt vervangen.

4
Klik op 'Betaalpas vervangen'
5
Selecteer de reden van aanvraag

Als je kiest voor kwijt of gestolen, blokkeren wij ook je oude betaalpas.

6
Selecteer je adres
7
Klik op 'Betaalpas aanvragen'

Je hebt je nieuwe betaalpas binnen 3 werkdagen in huis, dit kost € 3,95. Je krijgt hierbij geen nieuwe pincode.

Nieuwe betaalpas aanvragen als je nog geen klant bent

Als je nog geen klant bent bij Rabobank, open je eerst zelf een betaalrekening. Je ontvangt dan van ons een betaalpas.

Extra betaalpas aanvragen

Heb je een rekening samen met je partner, ouder, of iemand anders? Dan wil je misschien een tweede betaalpas. Bekijk hoe je een extra betaalpas aanvraagt en wat de kosten zijn.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer