Pincode betaalpas vergeten of kwijt

Vervelend als je er bij de kassa achter komt dat je je pincode niet meer weet. Dat kan iedereen gebeuren, dus geen paniek. Er zijn verschillende manieren om je pincode op te vragen.

Pincode opvragen

Je pincode vraag je op in internetbankieren of de Rabo App. Dit lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Ga naar 'Service'
3
Kies 'Betaalpas'
4
Kies 'Pincode opvragen'
5
Selecteer je adres
6
Ga naar 'Ondertekenen'

Onderteken de opdracht en je ontvangt je pincode binnen 3 werkdagen per post

Geld opnemen zonder betaalpas

In de dagen dat je op je pincode wacht, heb je misschien contant geld nodig of wil je toch iets betalen in een winkel. Dit lijkt lastig zonder betaalpas en pincode, maar er zijn mogelijkheden.

Pincode wijzigen

Je kunt je pincode helaas niet wijzigen. Wil je graag een nieuwe pincode omdat je bang bent dat iemand anders je pincode misschien weet of misbruik maakt van je betaalpas? Lees wat je het beste kunt doen, zoals je betaalpas blokkeren en een nieuwe betaalpas met nieuwe pincode aanvragen.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer