Betaalpas activeren
Je wil je nieuwe of vervangende betaalpas natuurlijk meteen gebruiken. We leggen je precies uit wat je daarvoor moet doen.
Activeer je betaalpas direct
Je activeert je nieuwe betaalpas in internetbankieren.
Je hoeft je nieuwe betaalpas niet altijd te activeren
Heb je een vervangende betaalpas ontvangen met dezelfde pincode? Of heb je bij PostNL getekend voor ontvangst van een geactiveerde betaalpas? Dan hoef je geen actie meer te ondernemen. Je pas is al klaar voor gebruik.
Denk er wel aan om je nieuwe pas te koppelen door in te loggen bij internetbankieren. Daarmee koppel je je nieuwe pas automatisch ook aan de Rabo App.
Ook als je huidige betaalpas is geblokkeerd en je wilt deze deblokkeren, hoef je niet te activeren. Volg dan de stappen om je pas te deblokkeren.
Zo activeer je je betaalpas
Leg het volgende klaar voordat je gaat activeren:
Ligt alles klaar? Activeren maar!
Online bankieren met je nieuwe betaalpas
Koppel je nieuwe betaalpas opnieuw aan internetbankieren en de Rabo App. Dat doe je door eerst een keer in te loggen in internetbankieren.
Vergeet niet je nieuwe pasnummer in te vullen in het inlogscherm. Na een paar minuten is ook de Rabo App bijgewerkt. Dat gaat vanzelf.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer