Betaalpas deblokkeren
In veel gevallen kun je je betaalpas gewoon zelf deblokkeren. Bijvoorbeeld als je de pas hebt geblokkeerd omdat je hem kwijt was. Of als je te vaak een verkeerde pincode intoetste. We leggen voor verschillende situaties uit hoe je dit doet.
Zo deblokkeer je je betaalpas
Je betaalpas online deblokkeren kan alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd.
Log in in internetbankieren of de Rabo App
Dat doe je door geld op te nemen of je saldo op te vragen bij een geldautomaat
Nieuwe betaalpas activeren
Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Geen paniek, waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app