Betaalpas deblokkeren

Je kunt je betaalpas vaak zelf deblokkeren in de Rabo App of internetbankieren. Bijvoorbeeld als je je betaalpas kwijt was en weer gevonden hebt, of als je te vaak een foute pincode gebruikte.

Zo deblokkeer je je betaalpas

Heb je je betaalpas zelf geblokkeerd, of heb je ons gevraagd dit te doen? Volg dan deze stappen. Je betaalpas deblokkeren kan alleen in de Rabo App of internetbankieren als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner.

1
Klik op 'Deblokkeer je betaalpas' en log in

Log je altijd in met de Rabo Scanner? Dan lukt inloggen niet. Neem contact met ons op.

2
Klik op het schuifje tot het groen is

'Betaalpas is geblokkeerd' verandert naar 'Betaalpas is actief'. Je betaalpas is nu gedeblokkeerd.

Nieuwe betaalpas activeren

Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.

Veelgestelde vragen