Betaalpas deblokkeren

In veel gevallen kun je je betaalpas gewoon zelf deblokkeren. Bijvoorbeeld als je de pas zelf hebt geblokkeerd omdat je hem kwijt was. Of als je te vaak een verkeerde pincode intoetste. We leggen voor verschillende situaties uit hoe je dit doet.

Betaalpas zelf deblokkeren

Had je je betaalpas geblokkeerd omdat je deze kwijt was, maar heb je de pas nu weer teruggevonden? Fijn! In dat geval kun je de pas ook zelf online weer deblokkeren. Dit lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Ga naar ‘Service’
3
Kies 'Betaalpas deblokkeren' onder 'Snel naar'
4
Verplaats het schuifje zodat het groen is

Je kunt je betaalpas direct weer gebruiken

Nieuwe betaalpas activeren

Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Geen paniek, waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer