Betaalpas deblokkeren
Je kunt je betaalpas vaak zelf deblokkeren in de Rabo App of internetbankieren. Bijvoorbeeld als je je betaalpas kwijt was en weer gevonden hebt, of als je te vaak een foute pincode gebruikte.
Zo deblokkeer je je betaalpas
Heb je je betaalpas zelf geblokkeerd, of heb je ons gevraagd dit te doen? Volg dan deze stappen. Je betaalpas deblokkeren kan alleen in de Rabo App of internetbankieren als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner.
1
Log je altijd in met de Rabo Scanner? Dan lukt inloggen niet. Neem contact met ons op.
2
'Betaalpas is geblokkeerd' verandert naar 'Betaalpas is actief'. Je betaalpas is nu gedeblokkeerd.
Nieuwe betaalpas activeren
Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden