Betaalpas deblokkeren

In veel gevallen kun je je betaalpas gewoon zelf deblokkeren. Bijvoorbeeld als je de pas hebt geblokkeerd omdat je hem kwijt was. Of als je te vaak een verkeerde pincode intoetste. We leggen voor verschillende situaties uit hoe je dit doet.

Zo deblokkeer je je betaalpas

Je betaalpas online deblokkeren kan alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Ga naar ‘Instellingen’
3
Klik op 'Betaalpassen en creditcards'
4
Ga naar 'Betaalpassen' en selecteer de juiste betaalpas
5
Kies 'Betaalpas deblokkeren'
6
Verplaats het schuifje zodat het groen is
7
Activeer je betaalpas

Dat doe je door geld op te nemen of je saldo op te vragen bij een geldautomaat

Nieuwe betaalpas activeren

Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Geen paniek, waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?