Extra betaalpas bij je betaalrekening
Als je samen een betaalrekening hebt, is het handig als jullie allebei een eigen betaalpas hebben. Zo ben je allebei vrij om ergens anders heen te gaan. Een extra betaalpas vraag je aan in internetbankieren of in de Rabo App.
Kosten van een extra betaalpas
Hoeveel je betaalt voor een extra betaalpas hangt af van je betaalpakket. Als je niet weet welk pakket je hebt, kijk dan in internetbankieren. Daar staat boven iedere betaalrekening de naam van het pakket. Per rekening betaal je voor een extra betaalpas:
Zo vraag je een extra betaalpas aan
Log in in internetbankieren of de Rabo App
Selecteer de rekening waarvoor je en betaalpas wilt aanvragen
Druk op volgende, doorloop de stappen in de aanvraag en controleer daarna je gegevens
Onderteken de aanvraag
Binnen 3 werkdagen ontvang je je nieuwe betaalpas per post. De pincode ontvang je apart binnen 2 werkdagen per post. Je ziet de status van je aanvraag bij 'Lopende zaken'.
Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk
Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk. Lees meer over de verschillen.
Mogelijkheden van een extra betaalpas
De extra betaalpas verschilt niet van je eerste pas: betalen, contactloos betalen, geld opnemen. Hij kan het allemaal. Alleen de pincode is anders. Wil je met de extra betaalpas iets anders? Geen probleem. Je stelt de pas via internetbankieren in zoals jij dat wilt. Je kunt bijvoorbeeld de paslimiet wijzigen, en contactloos betalen aan- of uitzetten. Gaat alleen je extra betaalpas mee naar het buitenland? Zet dan betalen buiten Europa standaard aan.
Goed om te weten: de nieuwe betaalpas moet je voor gebruik activeren via internetbankieren.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app