Betaalpas ingeslikt

Soms gebeurt precies dat wat je niet wilt: de geldautomaat slikt je betaalpas van Rabobank in. Dat is natuurlijk erg vervelend. We helpen je graag.

Waarom wordt mijn betaalpas ingeslikt?

Het inslikken van je betaalpas gebeurt niet zomaar, het heeft één van de onderstaande reden.

Je hebt 3 keer een foute pincode ingetoetst Je betaalpas is kapot De geldautomaat heeft een storing We vermoeden misbruik, bijvoorbeeld skimming

We nemen geen risico en nemen je betaalpas in. Misschien niet zo handig, maar wel zo veilig. Als je betaalpas wordt ingeslikt, vraag dan een nieuwe betaalpas aan in internetbankieren of de Rabo App.

Vraag direct een vervangende betaalpas aan

Geld opnemen en betalen zonder betaalpas

We kunnen ons voorstellen dat je contant geld nodig hebt terwijl je vervangende betaalpas onderweg is. Ook zonder pas kun je op verschillende manieren geld opnemen of betalen.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer