Betaalpas ingeslikt

Soms gebeurt precies datgene wat je niet wilt: de geldautomaat slikt zonder pardon je betaalpas van Rabobank in. Dat is natuurlijk erg vervelend. We helpen je graag.

Vervangende betaalpas

Neem contact met ons op, dan kijken we samen wat er aan de hand is. We sturen je ook meteen een vervangende pas. Deze valt binnen 2 werkdagen in je brievenbus.

Waarom wordt je betaalpas ingeslikt?

Het inslikken van je betaalpas gebeurt niet zomaar. Misschien is er drie keer een foute pincode ingetoetst, is je pas kapot of heeft de geldautomaat een storing. Maar het kan ook zijn dat we misbruik vermoeden, bijvoorbeeld skimming. Dan nemen we geen risico en nemen we je betaalpas in. Misschien niet zo handig, maar wel zo veilig. Mocht je betaalpas worden ingeslikt, blokkeer hem dan zelf via de Rabo app of internetbankieren.

Geld opnemen en betalen zonder betaalpas

We kunnen ons voorstellen dat je contant geld nodig hebt terwijl je vervangende betaalpas onderweg is. Ook zonder pas kun je op verschillende manieren geld opnemen of betalen.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer