Ontvangst rekeningafschrift betaalrekening aanpassen
Verander het aantal rekeningafschriften van je betaalrekening dat je ontvangt in wekelijks, tweewekelijks of maandelijks.
- Log hieronder in via de oranje knop, je komt nu op de pagina ‘Rekeningafschrift wijzigen’.
- Selecteer de rekening waarvoor je de afschriften wilt wijzigen.
- Kies ‘Geen afschriften via de post, alleen digitale afschriften’ of wijzig het aantal afschriften dat je ontvangt.
- Je ziet nu een samenvatting van de wijzigingen. Als alles klopt, kies je ‘Volgende’.
- Lees de overeenkomst en de voorwaarden van je betaalpakket en ga hierna akkoord.
- Kies nog twee keer voor ‘Akkoord’.
We verwerken de wijziging en sturen je een bevestiging via e-mail.
Als je papieren afschriften stopzet, wijzigt de overeenkomst van je pakket. Daarom krijg je een nieuwe overeenkomst in je 'Berichten'.