Help onze dienstverlening te verbeteren
We willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden we erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Rabobank Klachtenservice
Heb je al een klacht bij 1 van onze collega's ingediend, maar ben je niet tevreden met de geboden oplossing of de afwijzing van je verzoek? Dan kun je je klacht daarna indienen bij Rabobank Klachtenservice. Dit kan tot 1 jaar nadat we je klacht hebben behandeld. Je krijgt zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 6 weken, een reactie.
Goed om te weten: heb je een klacht ingediend bij Rabobank Klachtenservice en is deze nog niet eerder door een collega behandeld? Dan wordt de klacht alsnog doorgezet naar de betreffende afdeling.
Lukt het niet om het webformulier te gebruiken?
Neem dan telefonisch contact met ons op. Zo kan een medewerker direct met je meekijken en hoef je niet te wachten op een reactie via het formulier.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Als je het niet eens bent met de reactie van Rabobank Klachtenservice, dan kun je je klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit kan tot 3 maanden nadat Rabobank Klachtenservice je klacht heeft behandeld. Lees hier meer over op de website van Kifid.
Je kunt je klacht ook voorleggen aan de burgerlijke rechter.
Ervaar je discriminatie door Rabobank?
Dat is vervelend! Fijn als je dit ons wilt laten weten. Bovenaan deze pagina zie je hoe je een klacht kunt indienen. Jouw signaal helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en samen (ervaren) discriminatie tegen te gaan. Meld je jouw ervaring liever niet bij ons? Neem dan contact op met Discriminatie.nl via de website, e-mail, telefoon of het lokale bureau. Je kunt ook het College voor de Rechten van de Mens vragen om jouw ervaring te beoordelen.
Dit doen we met je feedback
Hieronder lees je welke aanpassingen we gedaan hebben naar aanleiding van vragen, klachten of tips van onze klanten.