Help onze dienstverlening te verbeteren

We willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden we erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Zo dien je een klacht in

Vul het formulier in om je klacht of feedback door te geven. Na ontvangst nemen we binnen 2 werkdagen contact met je op.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?

Rabobank Klachtenservice

Heb je al een klacht ingediend, maar ben je niet tevreden met de geboden oplossing of de afwijzing van je verzoek? Dan kun je je klacht indienen bij Rabobank Klachtenservice. Dit kan tot 1 jaar nadat Rabobank je klacht heeft behandeld. Je krijgt zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 6 weken, een inhoudelijke reactie.

Goed om te weten: heb je een klacht ingediend bij Rabobank Klachtenservice en is deze nog niet eerder door Rabobank behandeld? Dan wordt de klacht alsnog ter behandeling overgedragen aan de juiste afdeling.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Als je het niet eens bent met de reactie van Rabobank Klachtenservice, dan kun je je klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit kan tot 3 maanden nadat Rabobank Klachtenservice je klacht heeft behandeld. Lees hier meer over op de website van Kifid.

Je kunt je klacht ook voorleggen aan de burgerlijke rechter.

Dit doen we met je feedback

Hieronder lees je welke aanpassingen we gedaan hebben naar aanleiding van vragen, klachten of tips van onze klanten.

phone

Hulp nodig?