Beëindiging safeloketten

Wij gaan stoppen met het aanbieden van safeloketten op al onze kantoren. Heb je bij ons een safeloket? Wij nemen contact met je op voor het leeghalen van jouw safeloket(ten).

Waarom stoppen we met onze safeloketten?

Er is steeds minder vraag naar safeloketten en het wordt steeds duurder om onze locaties hiervoor geschikt te houden. Tegenwoordig zijn er goede alternatieven beschikbaar zoals het digitaliseren van documenten en het huren van een safeloket bij andere partijen. Vraag tijdens jouw afspraak naar de mogelijkheden bij jou in de buurt.

Veelgestelde vragen

Kan ik de inhoud van mijn safeloket veilig thuis bewaren?

Neem contact op met je verzekering(sadviseur) om te beoordelen of jouw eigendommen thuis (voldoende) zijn verzekerd.

Ik heb nog maar één sleutel van mijn safeloket

Dit is geen probleem. Geef dit wel aan bij het maken van de afspraak. Dat voorkomt verwarring.

Ik heb helemaal geen sleutel meer van mijn safeloket

Dit kan worden opgelost, maar brengt wel kosten met zich mee. Geef bij het maken van de afspraak aan dat je ons vraagt jouw safeloket open te laten boren door een gespecialiseerd bedrijf. Wij kunnen jouw safeloket namelijk niet openen. Het openboren van je safeloket moeten we uiteraard van te voren regelen. We zijn afhankelijk van de planning van het gespecialiseerde bedrijf voor het maken van de afspraak. Hierdoor is er mogelijk minder keuze in dagen en tijdstippen. Let op: de kosten voor het openboren van jouw safeloket moeten door jou worden betaald. De kosten zijn afhankelijk van het soort safeloket dat je bij ons huurt. Tijdens het maken van de afspraak nemen we de kosten uiteraard met je door.

Ik kan niet zelf naar de afspraak komen om mijn safeloket leeg te halen. Wat nu?

Dit is geen probleem. Je kunt schriftelijk toestemming geven via een volmacht. Hiervoor hebben we het volgende van je nodig:

- Een brief met:

de voorletters en achternaam van de persoon die je safeloket mag opheffen en leeghalen de nummer(s) van jouw safeloket(ten) je handtekening

- Kopie van je geldige legitimatiebewijs

Let op: de persoon die je machtigt om jouw safeloket op te heffen en leeg te halen moet zich legitimeren met een geldig legitimatiebewijs.

Ik heb een brief ontvangen, maar ik heb geen safeloket. Wat kan ik doen?

Neem dan contact met ons op via het speciale telefoonnummer. Dit nummer staat vermeld in de brief. Dan controleren we samen waarom je de brief hebt ontvangen.

Neem contact met ons op