Wat we met je geld doen
- We nemen je geld in
Biljetten die vermoedelijk vals zijn, storten we niet op je rekening. Op de bon zie je onder ‘Denominatie’ om hoeveel bankbiljetten het gaat. - We onderzoeken of de biljetten echt zijn
Na dit onderzoek sturen we de biljetten naar De Nederlandsche Bank (DNB). Dit is volgens de wet verplicht. DNB onderzoekt het geld opnieuw en bepaalt of het vals is. - We storten je geld terug of sturen een brief
Is je geld niet vals? Dan storten we het geld binnen 3 weken terug op je rekening. Is je geld vals? Dan sturen we je binnen 6 weken een brief. Je krijgt geen geld terug.
Veelgestelde vragen gestort geld niet bijgeschreven
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel je vraag via chat
Stel 24/7 je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer