Compensatie oud-klanten
Ben je geen klant meer en had je een bepaald krediet bij ons? Meld je aan en we onderzoeken of je recht hebt op compensatie.
Je kunt je aanmelden als:
Als we je aanmelding binnen hebben, kijken we of je voor compensatie in aanmerking komt. Je ontvangt dan vanzelf bericht hierover. Dat kan soms even duren omdat het ingewikkelde berekeningen zijn die tijd kosten.
Geen klant meer en had je een ander krediet?
Je krijgt misschien ook compensatie als je te veel variabele rente hebt betaald voor je krediet zonder huis als onderpand. Freo, onderdeel van Rabobank, regelt het berekenen en uitbetalen van die compensatie.
Contact met ons
Telefoonnummer: 088 - 722 66 88
Bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden