Compensatie oud-klanten
Ben je geen klant meer en had je een bepaald krediet bij ons? Meld je aan en we onderzoeken of je recht hebt op compensatie.
Je kunt je aanmelden als:
Als we je aanmelding binnen hebben, kijken we of je voor compensatie in aanmerking komt. Je ontvangt dan vanzelf bericht hierover. Dat kan soms even duren omdat het ingewikkelde berekeningen zijn die tijd kosten.
Geen klant meer en had je een ander krediet?
Je krijgt misschien ook compensatie als je te veel variabele rente hebt betaald voor je krediet zonder huis als onderpand. Freo, onderdeel van Rabobank, regelt het berekenen en uitbetalen van die compensatie.
Sorry, er is iets misgegaan.
Er is een fout opgetreden. Probeer het nog een keer.
Blijft het probleem bestaan, neem dan contact met ons op via de contactpagina particulieren of de contactpagina bedrijven.
Contact met ons
Telefoonnummer: 088 - 722 66 88
Bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur