Doorlopende reisverzekering wijzigen

Heerlijk, vakantie! Maar past je Interpolis Doorlopende Reisverzekering nog bij je situatie en reisplannen? Je bekijkt en wijzigt zelf de dekking van je doorlopende reisverzekering. Op deze pagina leggen we je uit hoe je dit doet.

Pas direct je doorlopende reisverzekering aan

Je doorlopende reisverzekering pas je eenvoudig aan in de Rabo App. Of log direct in met onderstaande oranje knop. Heb je geen betaalrekening (meer) bij ons? Of heb je wel een betaalrekening maar maak je geen gebruik van internetbankieren? Dan kun je dit niet online regelen. Neem contact met ons op, dan passen wij je verzekering voor je aan.

Wat kan ik bekijken en wijzigen?

Online kun je de volgende zaken bekijken en wijzigen.

    Aanvullende dekking zoals bagage, geneeskundige kosten, voertuighulp op reis (pechhulp), doorlopende annulering, winter- en onderwatersport of zakenreizen Het verzekerde reisgebied (Europa of wereldwijde dekking) Samenstelling van je gezin Duur langst aaneengesloten reis

Zo pas je zelf online je doorlopende reisverzekering aan

Tip: als je geen betaalrekening bij ons hebt of je maakt geen gebruik van internetbankieren, neem dan contact met ons op om de wijziging te regelen.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App.

2
Klik in 'Overzicht' op 'Verzekeringen'
3
Selecteer 'Doorlopende Reis'
4
Pas je verzekering aan

Wijzig bijvoorbeeld het reisgebied (Europa of Wereld) of kies wat je wel en niet wilt meeverzekeren (zoals wintersport). Je kunt hier ook de samenstelling van je gezin aanpassen of de duur van je reis (kies uit 60, 180 of 365 dagen).

5
Kies 'Akkoord'
6
Controleer je aanvraag

Kies 'Akkoord' en bevestig de opdracht. Je verzekering wijzigt op de door jou ingevulde ingangsdatum.

Check of je reisverzekering past bij je reisplannen en situatie

Weet je nog niet precies welke aanvullende dekking je moet kiezen? Of twijfel je over welke wijziging je wanneer moet doorgeven? We hebben de voorwaarden en mogelijkheden voor je op een rij gezet, zodat je goed verzekerd op reis gaat.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?