Storm- of waterschade, wat nu?
Storm- of waterschade, enorm vervelend natuurlijk. Wat kun je doen bij deze schade en wat is er eigenlijk gedekt? We hebben alles wat je moet weten op een rij gezet zodat Interpolis je snel verder kan helpen.
Direct je storm- of waterschade melden op Interpolis.nl
Heb je schade aan je woning, inboedel of ander verzekerd object? Meld dan de schade zo snel mogelijk. Je kunt dit 24/7 online doen, ook als je in het buitenland bent. Zo kun je direct foto’s van de schade toevoegen en hoef je niet te wachten. Interpolis neemt daarna zo snel mogelijk contact met je op om de schade af te handelen.
Schade herstellen
Heeft de schade grote spoed? Bijvoorbeeld als je niet meer in de woning kunt slapen, wonen of werken? Neem dan contact op met Interpolis op +31 13 580 12 34.
Heb je een noodvoorziening getroffen of wil je de schade zelf (laten)herstellen? Lees dan de informatie op Interpolis.nl.
Meld je schade online of bel ons
Na een storm kan het soms erg druk zijn met schademeldingen. De telefoons staan mogelijk roodgloeiend. Met een online melding kan Interpolis direct aan de slag.
Regel je de schade toch liever via de telefoon? Neem dan contact op met Interpolis op +31 13-580 12 34. Interpolis doet haar uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan. De klantenservice van Rabobank kan je niet helpen met een schademelding.
Stormschade voorkomen
Wist je dat storm vaak voor duizenden euro’s schade kan aanrichten? Gelukkig kun je zelf van alles doen om stormschade te voorkomen: voor, tijdens en na een storm.
Wat is verzekerd?
Wil je alvast kijken of de schade aan je woning, auto of spullen verzekerd is? Dat kan. We hebben voor het gemak de voorwaarden van de door storm meest aangesproken verzekeringen op een rij gezet.