Welkom bij de Rabobank





Van harte welkom bij de Rabobank! Fijn dat u bij ons klant bent geworden. Dat waarderen wij zeer. Bekijk hieronder stap voor stap of u klaar bent om te bankieren.

Stap 1: Uw aanvraag is goedgekeurd

We hebben uw aanvraag ontvangen en goedgekeurd. Uw nieuwe betaalrekening is geopend. Bekijk de animatie over de mogelijkheden van bankieren met een betaalrekening bij de Rabobank.

Stap 2: Uw bankpas, pincode en Rabo Scanner

Drie werkdagen na uw aanvraag ontvangt u van ons uw bankpas, pincode en Rabo Scanner met de post. Op uw bankpas vindt u uw nieuwe rekeningnummer. Met de Rabo Scanner kunt u uw betaalopdrachten ondertekenen en verzenden. Bekijk alvast de video hoe u met de Rabo Scanner inlogt. Heeft u iets niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Stap 3: Uw bankpas activeren en instellen

Uw nieuwe bankpas of creditcard is vanwege veiligheidsredenen nog niet geactiveerd. U kunt deze zelf activeren met de Rabo Scanner via Rabo Internetbankieren. Uw Rabo Scanner hoeft u niet eerst te activeren. Deze is direct klaar voor gebruik.

Stap 4: Uw Rabo Bankieren App registreren

Zodra u uw bankpas heeft geactiveerd, kunt u uw bankzaken regelen via Rabo Internetbankieren en/ of via onze Rabo Bankieren App. Hier kunt u ook geld overmaken naar uw spaarrekening. Als u nog geen spaarrekening heeft, dan kunt u deze direct bij ons openen. Heeft u nog een rekening bij een andere bank die u wilt opzeggen? Vraag dan de gratis Overstapservice aan.

De Rabobank in uw regio

De Rabobank is meer dan alleen een bank waar u uw bankzaken kunt regelen. We zijn namelijk ook actief bij u in de regio.

Ontdek wat wij in uw regio doen

Contact

Rabobank