Betaalpas of creditcard activeren
De nieuwe betaalpas of creditcard die je per post van ons hebt gekregen is om veiligheidsredenen nog niet direct te gebruiken. Je kunt deze zelf activeren.
Welke pas wil je activeren?
Nieuwe betaalpas en nieuwe creditcard ontvangen?
Goed om te weten! Als je zowel een nieuwe creditcard als een betaalpas hebt ontvangen, dan activeer je eerst je betaalpas.
Activeren bij je lokale bank
Heb je problemen met het online activeren van je betaalpas of creditcard? Dan kun je deze ook persoonlijk activeren bij je eigen Rabobank. Neem dan een geldig legitimatiebewijs mee. Het is vanwege veiligheidsredenen helaas niet mogelijk om telefonisch te activeren.
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer