Klanten veilig laten betalen in de anderhalvemetereconomie

Voor jou als ondernemer gaan de zaken altijd door. Ook nu, in de anderhalvemetereconomie. Bedrijven bedenken bijzondere manieren om tóch omzet te behalen. Zoals het openen van een take away, starten van een webwinkel, of bezorgen van producten. Om klanten veilig te laten betalen, kun je gebruik maken van Rabo SmartPin, Rabo OnlineKassa en Rabo BetaalVerzoek.

SmartPin

Liever geen cash?

Ter bescherming tegen het coronavirus kun je contant geld beter vermijden. Maar je wilt klanten natuurlijk wel gewoon laten betalen. Pinnen is in dat geval ideaal. Want zo kunnen je klanten snel, makkelijk en vooral veilig betalen met hun bankpas – ook contactloos. Heb je al een pinautomaat, maar wil je onnodige wachtrijen in jouw winkel voorkomen? Denk dan na over het huren of kopen van extra pinautomaten. Of kies voor Rabo SmartPin, daarmee maak je van jouw smartphone in een handomdraai een mobiele pinautomaat.

Bekijk welke pinoplossing voor jou het beste past Ontdek Rabo SmartPin en bespaar €99

Om het jou in deze uitdagende tijden makkelijker te maken, betaal je nu tijdelijk geen aanschafkosten voor de Rabo SmartPin. Zo bespaar je €99.

Rabo SmartPin aanvragen
OnlineKassa

Webwinkel openen?

Door het coronavirus is het aantal klanten in fysieke winkels flink teruggelopen. Veel ondernemers spelen hier slim op in door het opzetten van een webwinkel. Natuurlijk komt daar nog best wat bij kijken. Zo is het essentieel om jouw klanten gemakkelijk online te laten afrekenen. En dat je al de volgende dag over jouw geld beschikt. Dat kan met Rabo OnlineKassa. Daarmee kies je als ondernemer voor de betaalmogelijkheden die passen bij jouw webwinkel en jouw klanten. Met Rabo OnlineKassa staat het geld binnen één dag op je rekening en kun je alle transacties via een bijbehorend dashboard goed in de gaten houden. Ons supportteam helpt je met de implementatie van Rabo OnlineKassa in jouw webwinkel.

Vraag meer informatie aan over Rabo OnlineKassa

Rabo Betaalverzoek

Bezorgen?

Als klanten niet naar jou toe kunnen komen, dan ga jij toch gewoon naar hen? Vanuit die gedachte kiezen veel ondernemers er nu voor om hun producten thuis te laten bezorgen. Natuurlijk wil je het liefste vóór de bezorging weten of er al betaald is. In dat geval is Rabo BetaalVerzoek een uitkomst. Hiermee stuur je vanuit de Rabo Bankieren App vooraf eenvoudig een betaallink via sms of WhatsApp naar de klant. Die kan direct afrekenen. Zo krijg je sneller betaald en hoef je niet meer achter je geld aan. Toch laten afrekenen aan de deur? Kies dan voor Rabo SmartPin. Daarmee maak je in een handomdraai van een smartphone een mobiele pinapparaat.

Ontdek Rabo BetaalVerzoek Zakelijk

Meer informatie

Antwoorden op veelgestelde vragen over betalen en corona

Zelf regelen & Contact