Zakelijke creditcard geblokkeerd

Weigert je zakelijke creditcard dienst? Het kan zijn dat wij je creditcard hebben geblokkeerd. Dit doen we bijvoorbeeld als er drie keer een verkeerde pincode in wordt getoetst. Zo beveiligen we je creditcard tegen eventueel misbruik door anderen.

Geblokkeerd bij het gebruik met de Rabo Scanner

 Heb je drie keer een verkeerde pincode ingetoetst met je creditcard in de Rabo Scanner? Dan kun je zelf je creditcard deblokkeren: 

  1. Ga naar een geldautomaat van de Rabobank. Je kunt je creditcard ook deblokkeren bij de meeste andere geldautomaten in Nederland en Europa en bij steeds meer geldautomaten buiten Europa. 
  2. Kies ‘Pincode wijzigen’ om je creditcard te deblokkeren. Het is hierbij mogelijk om te kiezen voor dezelfde pincode. 
  3. Je kunt ook je creditcard deblokkeren door geld op te nemen. (houd hierbij rekening met opnamekosten). Hiervoor heb je wel je pincode nodig.

Lukt het niet om je creditcard te deblokkeren in het buitenland? Wacht dan tot je in Nederland bent en deblokkeer je creditcard bij een geldautomaat van de Rabobank.

Geblokkeerd bij het gebruik in een geldautomaat

Als je drie keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst met de creditcard in een geldautomaat, kom dan langs bij een Rabobank. Wij deblokkeren je creditcard voor je. Je hebt hiervoor wel je pincode nodig. Neem ook je legitimatie en creditcard mee.

Vind een Rabobank bij jou in de buurt

Geblokkeerd bij het gebruik in een betaalautomaat

Heb je drie keer een verkeerde pincode ingetoetst met je creditcard op een betaalautomaat? Deblokkeer je creditcard dan via Rabo Online Bankieren of via de Rabo Bankieren App: 

  1. Log in op Rabo Online Bankieren of de Rabo Bankieren App. 
  2. Ga naar ‘Zelf regelen’. 
  3. Ga naar ‘Creditcard’. 
  4. Ga naar ‘Creditcard is geblokkeerd’. 
  5. Deblokkeer je creditcard. 
  6. Als je je pincode nog weet, kun je je creditcard direct weer gebruiken.
Creditcard deblokkeren

Pincode vergeten? Vraag de pincode op.

Het kan natuurlijk zijn dat je de pincode echt vergeten bent. Dat kan iedereen gebeuren. Vraag online je pincode op in de Rabo Bankieren App of via Rabo Internetbankieren. Je pincode opvragen is gratis. Je krijgt hem om veiligheidsredenen per post opgestuurd.

Pincode opvragen

Veelgestelde vragen

Op welk adres krijg ik de pas thuisgestuurd?

Je nieuwe creditcard wordt verstuurd naar het adres wat bij ons bekend is. 

Service en Contact