Zakelijke creditcard geblokkeerd

Weigert je zakelijke creditcard dienst? Het kan zijn dat wij je creditcard hebben geblokkeerd. Dit doen we bijvoorbeeld als er drie keer een verkeerde pincode in wordt getoetst. Zo beveiligen we je creditcard tegen eventueel misbruik door anderen.

Geblokkeerd bij het gebruik met de Rabo Scanner of bij een betaalautomaat

Als je drie keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst met de creditcard in de Rabo Scanner of bij een betaalautomaat in een winkel, dan kun je zelf je creditcard deblokkeren. Dit doe je bij een geldautomaat van de Rabobank. Kies voor de menu-optie ‘Pincode wijzigen’. Let op: je moet wel de juiste pincode weer weten om je creditcard te deblokkeren.

Geblokkeerd bij het gebruik in een geldautomaat

Als je drie keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst met de creditcard in een geldautomaat, kom dan langs bij een Rabobank. Wij deblokkeren je creditcard voor je. Let op: je moet wel de juiste pincode weer weten én je legitimatie en creditcard meenemen.

Vind een Rabobank bij jou in de buurt

Pincode vergeten? Vraag de pincode op.

Het kan natuurlijk zijn dat je de pincode echt vergeten bent. Dat kan iedereen gebeuren. Vraag online je pincode op in de Rabo Bankieren App of via Rabo Internetbankieren. Je pincode opvragen is gratis. Je krijgt hem om veiligheidsredenen per post opgestuurd.

Veelgestelde vragen

Op welk adres krijg ik de pas thuisgestuurd?

Je nieuwe creditcard wordt verstuurd naar het adres wat bij ons bekend is.