Mobiele Bankservice

Mobiele Bankservice

Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je dan goed te helpen hebben we de Mobiele Bankservice.

Bezoek aan huis

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking.

Een afspraak maken

Wil je gebruik maken van de Mobiele Bankservice? Neem contact met ons op via (088) 722 66 00 of mobielebankservice.zh@rabobank.nl en geef aan dat je een afspraak wilt maken met een mobiele adviseur. Aan het bezoek van de mobiele adviseur zijn geen kosten verbonden.

Lees meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren

Onze mobiele medewerkers in IJsselmonde-Drechtsteden

Esther van Efferen

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Sera de Jong

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Arna Mulder

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Angelina de Koning

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Ana Maria van Rees

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Film over onze Mobiele Bankservice

YouTube