Sponsoring en donatie

Rabobank Coöperatie Weken

De inschrijving start op 11 juli 2018

Rabobank Vaart en Vechtstreek hecht veel waarde aan het versterken van de lokale omgeving. Daarom geven wij jaarlijks € 100.000 vanuit het Fonds Coöperatief Dividend terug aan de samenleving. De Rabobank Coöperatie Weken zijn in het leven geroepen om buurtversterkende projecten financieel te ondersteunen. Je brengt het maatschappelijke doel van jouw vereniging of stichting onder de aandacht bij de circa 20.000 leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek. Zij bepalen de hoogte van de bijdrage door te stemmen op maatschappelijke projecten. Schrijf jullie initiatief in vóór 1 oktober 2018, verover de harten van onze leden en versterk ook jullie buurt!

Bonusprijzen voor 'Duurzaamste initiatief' en 'Beste video'

Zonnepanelen, groene energie en elektrische voertuigen: onze regio is steeds drukker met duurzaam leven. Als vereniging of stichting speel je als wortel van de samenleving een belangrijke rol om duurzaamheid te stimuleren. Inderdaad, 'duur'zaam is niet altijd goedkoop, maar zoek dit ook in de kleine dingen: een oude koelkast van het buurthuis vervangen voor een energiezuinig model, licht sensoren aanbrengen voor het multiculturele centrum of het vergroenen van een speeltuin. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.

Om duurzame initiatieven in onze regio te stimuleren verdeelt een afvaardiging van onze ledenraad maar liefst 3 bonusprijzen van € 2.000 in deze categorie tijdens de Rabobank Coöperatie Weken. Daarnaast worden er 3 prijzen van €1.000 verdeeld voor de bonusprijs 'Beste video'. De leukste inzendingen op www.facebook.com/rabobankvaartenvechtstreek krijgen een extra bijdrage. Bovendien bereik je met een leuke video meer mensen waardoor de kans groter wordt dat je meer stemmen krijgt van onze leden. Met andere woorden: campagne voeren loont!

Verschil tussen Rabobank Clubkas Campagne en Rabobank Coöperatie Weken

Eenmaal per jaar kan een vereniging of stichting die klant is van Rabobank Vaart en Vechtstreek een geldbedrag ontvangen. Maar op basis waarvan maakt u de beslissing welk sponsor- en donatie programma het beste bij jullie past? Hieronder volgt een overzicht wat het verschil is tussen beide campagnes:

Rabobank Clubkas Campagne

  • De vereniging of stichting is gericht op sport, cultuur en/of ontspanning
  • Doel is het versterken van de clubkas
  • Het bestedingsdoel is gericht op sport, cultuur en/of ontspanning
  • Voorbeeld: nieuwe tenues voor de club, het organiseren van evenementen, nieuwe materialen voor de training.

Rabobank Coöperatie Weken

  • De vereniging of stichting is maatschappelijk van aard
  • Doel is het financieel ondersteunen van buurtversterkende initiatieven
  • Het bestedingsdoel komt ten goede aan het versterken van de lokale leefomgeving
  • Voorbeeld: moestuinproject voor ouderen, workshops gezamenlijk koken, nieuwe speeltoestellen.

Veel gestelde vragen Rabobank Clubkas Campagne

Voorwaarden Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Clubkas Campagne

Wat kloppen er ontzettend veel clubharten in de Vaart en Vechtstreek! Maar liefst 9.552 leden hebben in totaal 47.760 stemmen verdeeld over 387 deelnemers van de Rabobank Clubkas Campagne. Dit jaar was één stem afgerond € 2,72 waard. Ook zijn er tien bonusprijzen verdeeld van € 2.000 per cheque. Deze deelnemers ontvangen dit bedrag bovenop het bedrag wat zij hebben ontvangen van de stemmende leden. Bekijk hieronder snel de uitslagen van alle deelnemers uit jouw plaats!

De uitslagen

Leden van de bank verdelen 150.000 euro

Met de Rabobank Clubkas Campagne stemmen meer dan 20.000 leden van de bank op de verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Niet de bank, maar de leden van de coöperatie bepalen hiermee welke vereniging of stichting een financiële bijdrage voor het realiseren van de clubdoelen verdient. De Rabobank Clubkas Campagne geeft clubs de mogelijkheid om zichzelf te promoten en zichtbaar te maken in de Vaart en Vechtstreek.

Contact

24 uur per dag bereikbaar via telefoon.


Particulieren

Bedrijven