Mobiele Bankservice

Mobiele Bankservice

Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je dan goed te helpen hebben we de Mobiele Bankservice.

Bezoek aan huis

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking.

Een afspraak maken

Wil je gebruik maken van de Mobiele Bankservice? Neem contact met ons op via (088) 722 66 00 of mobielebankservice.zh@rabobank.nl en geef aan dat je een afspraak wilt maken met een mobiele adviseur. Aan het bezoek van de mobiele adviseur zijn geen kosten verbonden.

Lees meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren

Onze mobiele medewerkers op de Zuid-Hollandse Eilanden

Monica Awuy

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Monique van Hulst

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Dayenne Klink

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Eline Middelhoek

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Ariëtte Verhaagen

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Petra Weeda

Medewerker Dagelijkse Bankzaken

Film over onze Mobiele Bankservice

YouTube