Buitenlandse betaling stopgezet

Hoe kan dat nu? Je betaling naar het buitenland is stopgezet (aangehouden). Misschien heeft de bank van de ontvanger wat extra informatie van je nodig. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wereldbetaling is stopgezet (aangehouden)

Soms heeft een buitenlandse bank nog wat extra vragen of aanvullende gegevens nodig over de betaling. Deze buitenlandse bank neemt dan contact met ons op. 

Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op. We vragen je dan om de juiste betaalgegevens of stellen namens de buitenlandse bank vragen over de betaling. Soms (dat verschilt per land en per bank) stort de buitenlandse bank het geld meteen terug en kun je de betaling zelf opnieuw uitvoeren.

Verwerkingstijden betaling naar het buitenland

Als je een internationale betaling doet, wil je de ontvanger daar vast over informeren. Per land kun je vinden hoelang het duurt voordat de betaling is uitgevoerd.

Bekijk de verwerkingstijden van de internationale betaling

Veelgestelde vragen

Kost het geld als mijn betaling is stopgezet?

Rabobank brengt hier geen kosten voor in rekening. Het kan zijn dat de buitenlandse bank behandelingskosten in rekening brengt. Deze kosten worden dan vaak ingehouden op het bedrag en zijn per betaling verschillend.