Online een betaalrekening openen lukt niet

Je wilt online een betaalrekening openen maar het lukt niet. Krijg je een foutmelding? Of krijg je de melding om contact met ons op te nemen? Hier lees je wat je kunt doen.

Melding gekregen ‘Neem contact met ons op’?

Lukt het niet om online een betaalrekening te openen of vragen we je om contact met op ons op te nemen? Neem dan contact met ons op en we doorlopen samen telefonisch opnieuw je aanvraag. Gegevens die je online al hebt ingevuld en je identiteitsbewijs zijn niet opgeslagen.

Hoe werkt het?

1
Neem telefonisch contact met ons op.
2
Geef aan dat het niet is gelukt om online een betaalrekening te openen.
3
We bespreken je aanvraag voor een betaalrekening.
4
Om je aanvraag in behandeling te nemen stellen we mogelijk aanvullende vragen.
5
Je krijgt een identificatieverzoek van de medewerker, dit kan wel digitaal.
6
Identificatie succesvol? Dan controleren we je aanvraag en je gegevens. Dit kan langer duren. De medewerker zal de mogelijke doorlooptijd met je bespreken.
7
Als alles akkoord is ontvang je een e-mail met de bevestiging dat je betaalrekening is geopend.
8
Vervolgens ontvang je binnen 3 werkdagen je betaalpas en pincode.

FAQ