Adres wijzigen

Ga je verhuizen of ben je al verhuisd? Geef online je nieuwe adres aan ons door.

Voordat je je adres wijzigt

    Voor het wijzigen van je adres heb je geen Rabo Scanner nodig. Je vijfcijferige code is voldoende om de nieuwe gegevens te bevestigen. We verwerken je verhuizing op de datum die je doorgeeft. Dat kan per direct of op een datum in de toekomst. Je vindt je nieuwe adres bij Instellingen > Persoonlijke gegevens > Contactgegevens. Geef bij het aanpassen van je adres ook aan of je partner en minderjarige kinderen meeverhuizen. Thuiswonende kinderen die 18 jaar of ouder zijn kunnen zelf online een adreswijziging doorgeven. Is je nieuwe adres al bij ons verwerkt, maar gaat je verhuizing niet door? Neem dan contact met ons op.

Zakelijke klant

Ben je ook een zakelijke klant bij Rabobank? Geef je adreswijziging dan ook nog apart aan ons door.

Postadres wijzigen

Wil je je postadres wijzigen? Dat kan momenteel nog niet online. Neem hiervoor contact met ons op.

Andere bankzaken regelen bij verhuizen

Ga je samenwonen, op kamers of juist uit elkaar? Of verhuis je naar het buitenland? Wat de reden van je verhuizing ook is, denk naast het doorgeven van je nieuwe adres ook aan het regelen van andere bankzaken en verzekeringen.

Verzekeringen

Wanneer wij de adreswijziging doorvoeren, checken we altijd of je verzekeringen hebt. Je ontvangt online een bericht in je Berichten Inbox met het verzoek om deze aan te passen waar nodig. Wanneer dit binnen 28 dagen nog niet is gebeurd, nemen wij contact met je op.

Veelgestelde vragen